donderdag 14 april 2011

Broertje?

Oh wat een leuk nieuwtje heb ik nu!
Gisteren kreeg ik een mail van Anouk.  Anouk heeft al een Border Collie van bij 'Of dreams Forever' en ze heet Guess(je).  Ze is bijna 4 jaar.  Bij het gezin woont ook nog Sam een witte golden retriever.
Maar het leukste is dat Anouk ook een pupje heeft gereserveerd van het nestje van Hester en Rossi.
Meer zelfs, ze is samen met Yolande en haar vader 3 keer mee naar Duitsland gereden om Rossi te ontmoeten en om bij de dekking te zijn.  
Héél speciaal vind ik dat je bij het 'ontstaan' van je eigen pup kan zijn.  Oh, ja ik geef het toe, toch wel wat jaloers te zijn...
En op haar site  http://www.brainsenbeauty.be/index.html  staan foto's van de dekking.  Op vraag of ze mij ook enkele foto's wou bezorgen zei ze volmondig :  ja natuurlijk!  
Dus bij deze de bewijzen (niet voor gevoelige of jonge kijkers, hihi..) :





En we tellen verder af naar de geboorte en hopelijk kunnen wij samen met Anouk en haar familie vele bezoekjes brengen aan onze pups.  En wie weet later ook nog samen wandelen en ravotten...
Dikke dankjewel aan Anouk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten