vrijdag 16 november 2012

Beker!

Hoi iedereen,


Gisterenavond zijn we voor het eerst gaan trainen in de B-klas!

Spannend!


De honden van de B-klas trainen helemaal achteraan op het terrein van de club waar het veel ruimer is en minder honden, meer plaats dus.

Voor de les kwam instructeur Eddy me zeggen : "Kom je na de training nog even in de kantien binnen?  Het resultaat van de clubmatch ligt nog op je te wachten en ook je prijs!"
"Ohh, een prijs!" dacht ik.  Misschien een zakje voer of zo.
Godelieve had met Zina 96 punten gehaald en was dus éérste in onze groep... wij met 92 punten waren dus 2e.

De training verliep redelijk goed voor de eerste keer vond ik.  Er waren enkele oefeningen los.  Even los volgen en apporteren en ook 2 minuten 'down'.  Pff... dat zag ik niet zitten, stel dat ons Penny er vandoor gaat, krijgt ze weer zoveel zelfbeloning...  Met enkele tips van de intructeurs en een stappenplan gaat het mij wel lukken om vertrouwen te krijgen.  Want toegegeven, ons Penny werkt graag en het probleem ligt voor 99% bij mij!

Houdingen gingen schitterend en hier kreeg ze zelfs een pluim van de lesgeefster voor.

Het uur vloog voorbij.


Ik dus naar de kantine benieuwd naar mijn 'prijs'!

Eddy kwam me al tegemoet MET EEN BEKER en een rood zakje en een blad.
Hey maar op die beker stond 1E PLAATS?!?  Ah, bleek dat ik ingeschreven was bij de "jeugd" en Zina bij de "A-klas".  Dus waren we 1e in onze groep en Zina in haar groep!




Bekertje voor bij in de glazen kast!
 
 




Het zakje bleek een heuptas te zijn met een zak snoep en van die knabbelstaafjes.
Op het blad stond het resultaat van elke oefening apart zodat ik weet waar we puntjes verdienden en kwijtspeelden.

Ons Penny was blij dat ze daarstraks mocht poseren met haar beker!






Penny met haar favoriete bal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten