zaterdag 2 juli 2011

Poortjes! Check!

Op 16 juni zo was beloofd, zouden ze onze tuinpoortjes komen plaatsen.
Ik stond maar op tijd op want met die werklui, ik ken dat, die zijn altijd megavroeg wakker en starten graag voor dag en dauw met hun dagtaak.
Om 8u was er nog geen teken van de poortjes-plaatsers... en ook niet om 9 u en ook niet de uren daarna... :-(
Om half één kreeg ik telefoon : 'Seffens komen ze nog voor de poorten'.  'Yes!'
Op een uur of 3 waren ze zo goed als klaar met hun werk.  Er ontbrak nog een paneel vanwege niet in voorraad en in de muur hadden ze ook nog niet geboord wegens geen materiaal voorzien.
Vrijdag of maandag zouden ze zéker terugkomen.  Niet dus!
Gisteren begon het mij te dagen dat het nog één week werken is voor de 'bouw' en dat ze dan 3 weken verlof hebben...  Ik zag het al gebeuren, geen poorten volgende week, dus ook niet op tijd voor ons Penny komt.
Maar gisteren, wonder oh wonder, toen ik van mijn werk kwam, zag ik het busje al van vér staan!  Onverwacht waren ze toch met een ploeg gekomen om alles af te werken. 
Ja, we hebben poortjes!  Goed, he!   Dus probleem opgelost! Van mij mag de bouw in verlof gaan!
Hier kan ze niet meer weg!
En hier ook niet!
En bij de buren zullen ze er ook geen last van hebben!
Hier komt enkel nog het grasmachien door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten