dinsdag 22 maart 2011

DAAN Een Portugees op voetkussentjes van fluweel!




Naar aanleiding van een artikel in het magazine "Woef" kocht ik me onlangs het boek van Tessa de Loo 'Daan, een Portugees op voetkussentjes van fluweel"
Het is een verslag over haar mediterane leven waar Daan een grote rol in speelt.
Daan is een Bretonse Spaniel en was een Kerstgeschenk van een vriend aan Tessa.

Momenteel heb ik een zware verkoudheid en hoest als een kettingroker. Mijn kop zit vol snot en om me toch een beetje op te monteren heb ik dit boek ter hand genomen.  Lekker op de bank met een flesje water en een dekentje over mijn voetjes.  (oh ja, en een pakje Perdolan binnen handbereik tegen die vervelende hoofdpijn!)

Genoten heb ik vast en zeker van dit boek.  Het deed me dromen van de zomer die nu hopelijk snel zal komen en dromen van de toekomst met onze hond.  Ik hoop om met haar leuke wandeltochten te maken in de Kempen, maar ook in de rest van ons Belgenland en wie weet ook in het buitenland.
Het is in elk geval de bedoeling om de toekomstige vakanties met Penny te maken.  Dus als iemand tips heeft voor hondvriendelijke vakanties?  Altijd welkom!

1 opmerking:

  1. hey zus. we konden eerst niet op je blog, maar vandaag is het eindelijk gelukt. Toke krijgt waarschijnlijk ook een hondje via een link uit je blog. Leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen