woensdag 30 maart 2011

De trein is nu vertrokken: deel 1!

Vanmorgen zat er een mail in mijn inbox!

Een mail met langverwacht nieuws : Hester is loops en zal vermoedelijk in de loop van volgende week naar Duitsland reizen voor de dekking met haar Rossi!

Yolande vertelde dat vandaag bloed word afgenomen bij Hester om te zien hoe ver het staat met de vruchtbaarheid. 

Net op dit moment is ook Judy loops gekomen.  Beide dekkingen zijn voorzien voor volgende week. 

Eén obstakel : Hester moet naar Duitsland en Judy naar Nederland!  Yolande wil graag bij alle twee de dekkingen bij zijn.  Judy zit in een gastgezin, eventueel kunnen de 'gastouders' met haar naar Nederland.  Maar ik weet zeker dat Yolande graag een oogje in het zeil wil houden...

Ik kan me al inbeelden dat het binnen een 9-tal weken héél druk gaat zijn ten huize 'Ofdreamsforever'!
Met al die wriemelende pupjes, werk aan de winkel!

Nu wachten we op meer nieuws over de dekking...

Wordt nu heel snel vervolgd....

1 opmerking:

  1. Wat spannend zeg, ik voel de adrenaline tot hier ;-)


    Groetjes Winny en Inaki

    BeantwoordenVerwijderen