woensdag 8 juni 2011

Ze is er! Penny is geboren!

 Dagenlang heb ik mijn mailbox angstvallig in de gaten gehouden, elk vrij moment was goed om even de pc aan te zetten om te zien of er nog geen nieuws was.  Normaal gezien was 10 juni de uitgetelde datum, maar je weet maar nooit of de bevalling zich vroeger zou aandienen.
We hebben hier maandag zelfs een pronostiek gemaakt met de datum, aantal pups en aantal reutjes en teefjes. 
Vanmorgen was er nog geen nieuws, maar daarnet heb ik mijn hotmail nog maar eens even nagekeken en WHOEHOE  er zijn 7 pupjes geboren.  3 teefjes en 4 reutjes. 2 zwart/witte teefjes, 2 zwart/witte reutjes, één blauw teefje en 2 blauwe reutjes.  De bevalling heeft zich gisteren aangediend en is vlotjes verlopen. 
Yolanda zal eerst haar favoriete teefje kiezen binnen enkele weken, en dan mogen wij uit de 2 overige onze keuze maken.  Dat zal ons Penny zijn.
Ik kreeg al enkele foto's doorgezonden en die wil ik natuurlijk graag met jullie delen:

Zijn het geen schatjes?
Zo klein, het lijken wel molletjes!

1 opmerking:

  1. De 'Pronostiek' werd met glans gewonnen door onze Robbe. Hij zei dat er 4 reutjes en 3 teefjes in het nest zouden zitten en bij de datum zat hij ook het dichtst in de buurt...

    BeantwoordenVerwijderen